Tapu'da yeni dönem!
Ev, arsa ve iş yeri alım satımlarında dolandırıcılık ve sahteciliğin önüne geçilmesi amacıyla hayata geçirilecek Güvenli Ödeme Sistemi'nin zorunlu kullanım tarihi ertelendi. Ticaret Bakanlığı, 1 Temmuz olarak belirlenen tarihi 1 Ekim 2026'ya öteledi.
Ticaret Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, taşınmaz alım satımlarında güvenli ödeme uygulamasının zorunlu hale gelmesi üç ay ertelendi. Alınan kararla birlikte sistemin teknik altyapısının tamamlanması için ek süre tanınırken, yeni uygulamanın 1 Ekim 2026 tarihinden itibaren devreye girmesi planlanıyor.