Tapu'da yeni dönem!
Ev, arsa ve iş yeri alım satımlarında dolandırıcılık ve sahteciliğin önüne geçilmesi amacıyla hayata geçirilecek Güvenli Ödeme Sistemi'nin zorunlu kullanım tarihi ertelendi. Ticaret Bakanlığı, 1 Temmuz olarak belirlenen tarihi 1 Ekim 2026'ya öteledi.
Bakanlık, erteleme kararını Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü ile ilgili kurumların teknik altyapı çalışmalarının sürdüğü ve sistemin sorunsuz şekilde uygulanabilmesi amacıyla aldıklarını bildirdi. Yönetmelikle verilen yetki kapsamında alınan bu kararla birlikte vatandaşların mağduriyet yaşamaması hedefleniyor.