Muharrem ayı dolayısıyla Türk Kızılay Elazığ Aşevi'nde dev kazanlarda aşure hazırlığı gerçekleştirildi. Hijyen kurallarına azami özen gösterilerek yapılan aşureler, İzzetpaşa Meydanı ve kentin çeşitli noktalarında vatandaşlara ikram edildi.
Başkan Kızılkaya, ikram edilen aşurelerin Türk Kızılay Elazığ Şubesi'ne ait aşevlerinde özenle hazırlandığını belirterek, tüm vatandaşların Muharrem ayını kutladı. Kızılkaya sözlerini şöyle tamamladı:
Yukarıdaki arama formları aracılığı ile Elazığ Hakimiyet Haber arşivinde kelime, içerik, konu araması yapabilir veya gün-ay-yıl formatında tarih girerek tarihe göre haberleri listeleyebilirsiniz.