Elazığ'da dev kazanlarda aşure hazırlandı
Muharrem ayı dolayısıyla Türk Kızılay Elazığ Aşevi'nde dev kazanlarda aşure hazırlığı gerçekleştirildi. Hijyen kurallarına azami özen gösterilerek yapılan aşureler, İzzetpaşa Meydanı ve kentin çeşitli noktalarında vatandaşlara ikram edildi.
Türk Kızılay Elazığ Şubesi bünyesinde faaliyet gösteren aşevinde, Muharrem ayı münasebetiyle aşure yapımı için kazanlar yakıldı. Usta aşçılar tarafından malzemeler tek tek işlenerek dev kazanlarda kaynatıldı. Geleneksel lezzetin aslına uygun ve temiz bir ortamda hazırlanması amacıyla titizlikle çalışıldı. Hazırlanan aşureler, Muharrem ayının paylaşma ruhuna uygun olarak İzzetpaşa Meydanı başta olmak üzere kentin muhtelif noktalarında vatandaşlara ikram edildi.