Elazığ'da dev kazanlarda aşure hazırlandı
Muharrem ayı dolayısıyla Türk Kızılay Elazığ Aşevi'nde dev kazanlarda aşure hazırlığı gerçekleştirildi. Hijyen kurallarına azami özen gösterilerek yapılan aşureler, İzzetpaşa Meydanı ve kentin çeşitli noktalarında vatandaşlara ikram edildi.
"Bu vesileyle tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Hayırlara vesile olmasını diliyorum. Muharrem ayı içerisinde oruç tutan tüm kardeşlerimizin de oruçlarının kabul olmasını, ibadetlerinin kabul olmasını diliyorum."
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıkarken, Kızılay ekipleri önümüzdeki günlerde de kentin farklı noktalarında aşure dağıtımına devam edeceklerini bildirdi.