Yorumlar 1
Elazığa 2.bingöllü müdür geldi 19 Eylül 2024 14:28
Elazığlılara kıran mı girdi Bingöl'ü müdür atamışlar..hep Bingöl doğumlular ...Bingöl'e elazığlı bürokrat bulamazsın ama elazığı bir bir dolduruyor bizim işe yaramaz vekillerimiz
Bakmadan Geçme
Elazığ'da 'Her Gebeye Bir Ebe' uygulaması sürüyor
Elazığ’da seyir halindeki otomobil alev alev yandı
Elazığ'da araç küle döndü
Elazığ'da feci kaza! Kamyonet su kanalına devrildi
Ağın’da büyükbaş hayvanlarda aşılama ve küpeleme çalışması
Elazığ Valiliği'nden açıklama: Camiye zarar veren şahıs tespit edildi
