Binlerce sürücüyü ilgilendiriyor! Araç içi aksesuar yasak mı?
İçişleri Bakanlığı tarafından Mart ayında duyurulan ve araç içi kamera sistemleri, amfi ses sistemleri ile telefon tutucularla ilgili kafaları karıştıran süreç netlik kazandı. Bakanlık, belirlenen şartlar çerçevesinde bu aksesuarların kullanımının serbest bırakıldığını duyurdu.
İçişleri Bakanlığı tarafından Mart ayında yapılan açıklamaların ardından, araç içi kamera (dashcam), amfi ses sistemleri ve telefon tutucuların kullanımına ilişkin belirsizlik yaşanıyordu. Vatandaşlar ve sektör temsilcileri, bu aksesuarların kullanımının yasaklanıp yasaklanmadığını merak ederken, Bakanlık'tan konuya ilişkin net bir açıklama geldi.