Bıçakla dehşet yaşattı!
Bursa'nın İnegöl ilçesinde iki kişi arasında 'toprak bastı' parası yüzünden çıkan bıçaklı kavgada bir kişi ağır yaralandı. Olay anının ardından kaçan şüpheliyi yakalamak için polis ekipleri çalışma başlattı.
Olay, saat 22.30 sıralarında Orhaniye Mahallesi Mesudiye Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre Tolga K. (34), ‘toprak bastı’ parası olarak aldığı 15 bin TL’yi, damadın babasına iade etti. Paranın geri verildiğini öğrenen arkadaşı Murat C., duruma sinirlenerek Tolga K.’den parayı istedi. İkili arasında başlayan sözlü tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.