Veysel Demirci: İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi tamamlandı

Ziver Holding Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Demirci, Elazığ Belediyesi tarafından hizmete sunulan İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'nin yapımını tamamlamaktan gurur duyduklarını belirterek, yatırımın Elazığ'a hayırlı olmasını diledi.

Ziver Holding Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Demirci, Elazığ Belediyesi tarafından kente kazandırılan İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi’nin yapımını tamamlamanın gururunu yaşadıklarını belirtti.

Demirci yaptığı açıklamada, çevreye duyarlı, sürdürülebilir ve modern altyapı anlayışının önemli bir eseri olan yatırımın Elazığ’a hayırlı olmasını diledi. Demirci, projenin hayata geçirilmesinde emeği bulunan herkese teşekkür ederek, özellikle Şahin Şerifoğulları'na katkılarından dolayı teşekkürlerini iletti.