Veysel Demirci: 'Elazığspor'u bu sene şampiyon yapacağız'

Elazığ'ın sevilen iş insanı Ziver Holding Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Demirci, Kurban Bayramı dolayısıyla çocuklarla bir araya geldi.

Çocuklarla buluşmasından görüntülerin yer aldığı videoyu sosyal medya hesabından paylaşan Demirci, verdiği Elazığspor mesajıyla dikkat çekti.

Elazığspor’un play-off maçında aldığı sonucun ardından Kurban Bayramı’nı buruk geçirdiklerini ifade eden Demirci, yeni sezona ilişkin iddialı açıklamalarda bulundu.

Demirci, güçlü ve iddialı bir kadro kuracaklarını belirterek, “Elazığspor’u bu sene şampiyon yapacağız” mesajını verdi.

Kısa sürede yoğun etkileşim alan paylaşım, Elazığspor taraftarları arasında da heyecan oluşturdu.

Demirci, yaptığı bu paylaşıma Elazığspor Başkan Adayı Ahmet Toprak’ı da etiketledi.