Ulaştırma Bakanlığı'ndan bölge yoluna övgü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Bakan Abdulkadir Uraloğlu'nun İnegöl-Domaniç Yolu ile ilgili paylaşımını yeniden yayınladı.

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yolun bölge ulaşımına sağladığı katkılara dikkat çekti.

“DAĞLARI GÜVENLE AŞIYORUZ”

Bakan Uraloğlu, paylaşımında "Her virajında ayrı bir manzara, her kilometresinde ayrı bir emek var" ifadelerini kullanarak, İnegöl-Domaniç Yolu'nun tamamlanmasıyla birlikte dağların güvenle aşıldığını ve mesafelerin kısaldığını belirtti. Uraloğlu, "Vatandaşlarımızı sevdiklerine bir adım daha yaklaştırıyoruz" dedi.

BÖLGE ULAŞIMINA KATKI

İnegöl ile Domaniç arasındaki ulaşımı kolaylaştıran yolun, bölge ekonomisine ve turizmine de önemli katkılar sağlaması bekleniyor. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yapılan çalışmalarla, kara yolu ağının modernize edilerek vatandaşlara daha konforlu ve güvenli seyahat imkânı sunulması hedefleniyor.