Şanlı Bursaspor tribünlerine teşekkürü borç biliriz

TFF 2. Lig Play-Off finalinde penaltılar sonucu Muğlaspor'a elenen bordo-beyazlı temsilcimiz Elazığspor, sahadan üzgün ayrılsa da Bursa'da ortaya çıkan dostluk görüntüleri gönülleri kazandı.

Sabahın erken saatlerinden itibaren Bursa’ya akın eden Elazığspor taraftarları, şehir sokaklarında formalarıyla gezip tezahüratlar yaparken büyük bir misafirperverlikle karşılandı. Taraftarlarımız gün boyunca herhangi bir sorun yaşamadan, güven içerisinde şehirde dolaşırken Bursaspor taraftarlarının yakın ilgisini hissetti.

Maç saatine kadar Bursaspor camiası tarafından en iyi şekilde ağırlanan bordo-beyazlı taraftarlar, karşılaşma sırasında da yeşil-beyazlı tribünlerin desteğini yanında gördü. Tribünlerde tek vücut, tek ses olan taraftarlar, Türk futbolunda uzun yıllar unutulmayacak dostluk görüntülerine imza attı.

Tribünleri hınca hınç dolduran taraftarlar, ortaya koydukları birlik ve kardeşlik tablosuyla adeta tüm Türkiye’ye tribün dersi verdi. Karşılaşma sırasında zaman zaman Elazığspor tribünlerinden Bursaspor tezahüratları yükselirken, dostluk mesajları geceye damga vurdu.

Elazığspor finalde talihsiz şekilde kupayı kaybetse de, Bursa’da ortaya çıkan taraftar kardeşliği Türkiye’nin dört bir yanında takdir topladı.