Ömer Çakı'dan Elazığspor taraftarına özür mesajı
Elazığspor oyuncusu Ömer Çakı, şampiyonluk hedefinin gerçekleşmemesi sonrası taraftara seslenerek özür diledi.
Elazığspor oyuncusu Ömer Çakı, şampiyonluk hedefinin gerçekleşmemesinin ardından taraftarlara yönelik bir mesaj yayımladı.
Taraftarların her koşulda takıma sahip çıktığını vurgulayan Çakı, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Bizi hiçbir zaman, hiçbir yerde yalnız bırakmayan; hakkımızı kimseye yedirmeyen; bize her koşulda, her şartta sahip çıkan şanlı Elazığspor taraftarları, size hak ettiğiniz şampiyonluğu veremediğimiz için özür dileriz. Hakkınızı helal edin.”
Mesaj, Elazığspor camiasında duygusal bir karşılık buldu.