Milletvekili Keleş müjdeyi verdi: o İlçemiz Doğal Gaza Kavuşuyor
AK Parti Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş, EPDK'nın aldığı kurul kararıyla Arıcak ilçesinin doğal gaz dağıtım lisansı kapsamına alındığını duyurdu. İlçeyi doğal gazla buluşturacak sürecin resmen başladığını belirten Keleş, yatırımın hayırlı olmasını diledi.
Haberin Özeti
- • AK Parti Elazığ Milletvekili Erol Keleş, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) kararıyla Arıcak ilçesinin doğal gaz dağıtım lisansı kapsamına alındığını duyurdu.
- • Bu kararla Arıcak ilçesini doğal gazla buluşturacak sürecin resmen başladığını belirten Keleş, yatırımın yaşam kalitesini yükselteceğini ifade etti.
- • Milletvekili Keleş, bu önemli yatırımın ilçeye hayırlı olmasını dileyerek, başta Cumhurbaşkanı Erdoğan olmak üzere emeği geçen tüm kurum ve yetkililere teşekkür etti.
Elazığ'ın Arıcak ilçesi için uzun süredir beklenen doğal gaz müjdesi nihayet geldi. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun (EPDK) aldığı kurul kararıyla Arıcak, doğal gaz dağıtım lisansı kapsamına dahil edildi. AK Parti Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş, bu önemli gelişmeyi kamuoyuyla paylaşarak, ilçenin doğal gaza kavuşma sürecinin resmen başladığını müjdeledi.
"UZUN SÜREDİR TAKİP ETTİĞİMİZ YATIRIM HAYATA GEÇİYOR"
Milletvekili Keleş, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, AK Parti heyeti olarak Arıcak'ın doğal gaza kavuşması için yürüttükleri girişimlerin olumlu sonuçlandığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"AK Parti heyeti olarak Arıcak ilçemizin doğal gaza kavuşması için yürüttüğümüz girişimlerin olumlu sonuçlanmasından büyük memnuniyet duyuyoruz. EPDK'nın aldığı kurul kararıyla ilçemiz doğal gaz dağıtım lisansı kapsamına alınmıştır. Böylece Arıcak'ımızı doğal gazla buluşturacak süreç resmen başlamıştır. Bu önemli yatırımın ilçemize ve hemşehrilerimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum."
ARICAK'TA YAŞAM KALİTESİ YÜKSELECEK
Doğal gaz yatırımının Arıcak'ın yaşam kalitesini önemli ölçüde yükselteceğini vurgulayan Keleş, vatandaşlara daha konforlu, ekonomik ve çevreci bir enerji kullanım imkânı sunulacağını belirtti. Elazığ'ın tüm ilçelerinde hayatı kolaylaştıracak yatırımları hayata geçirmek için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü ifade eden Keleş, bu tür projelerin ilçelerin kalkınmasına ve vatandaşların refahına doğrudan katkı sağladığının altını çizdi.
EMEK VEREN HERKESE TEŞEKKÜR
Milletvekili Keleş, açıklamasının sonunda başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'na, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'na, milletvekillerine, AK Parti İl Başkanı'na, Arıcak Belediye Başkanı'na, ilçe başkanına, belde belediye başkanlarına ve sürece katkı sunan tüm kurum ile yetkililere teşekkür etti. Keleş, "Elazığ'ımıza kazandırmaya devam edeceğiz" diyerek, yatırımın Arıcak'a ve tüm Elazığ'a hayırlı olmasını temenni etti.