Jandarma'da 2026 yılı genel atamaları tamamlandı

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Jandarma Genel Komutanlığı bünyesinde gerçekleştirilen 2026 yılı genel atamaları kapsamında toplam 29 bin 353 personelin yeni görev yerlerine atandığını açıkladı.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Çiftçi, milletin desteğiyle 187 yıldır Türkiye'nin dört bir yanında görev yapan Jandarma Teşkilatı'nın nöbet değişiminin hayırlı olmasını temenni etti.

Açıklamaya göre genel atamalar kapsamında bin 722 subay, 7 bin 933 astsubay, bin 663 uzman jandarma ve 18 bin 35 uzman erbaşın görev yeri değiştirildi. Böylece toplam 29 bin 353 personel yeni görev yerlerine atandı.

Bakan Çiftçi, jandarma personelinin asayişin sağlanması, trafik güvenliği, uyuşturucu ve terörle mücadele ile göçmen kaçakçılığıyla mücadele başta olmak üzere birçok alanda önemli görevler üstlendiğini belirterek, personelin başarılarının devamını diledi.

Atamaların önümüzdeki dönemde teşkilatın hizmet kapasitesinin güçlendirilmesine ve kamu güvenliği faaliyetlerinin etkin şekilde sürdürülmesine katkı sağlaması bekleniyor.