- Haberler
- Yaşam
- Gaziantep'te Kalkınma ve Mesleki Eğitim Projeleri için açılış ve imza töreni düzenlendi
Gaziantep'te Kalkınma ve Mesleki Eğitim Projeleri için açılış ve imza töreni düzenlendi
Bakan Mehmet Fatih Kacır, Gaziantep'te düzenlenen İpekyolu Kalkınma Ajansı ve GAP Bölge Kalkınma İdaresi projelerinin açılış ve imza törenine katıldı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, program kapsamında bölgesel kalkınmayı desteklemeye yönelik projelerin tanıtımı gerçekleştirilirken, yeni yatırımlar için imzalar atıldı.
Bakan Kacır ayrıca, Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi bünyesinde faaliyet gösteren Özel Gaziantep OSB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin atölye açılış törenine de iştirak etti. Açılan yeni atölyelerin, sanayinin ihtiyaç duyduğu nitelikli iş gücünün yetiştirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Törende, bölgesel kalkınma, üretim kapasitesinin artırılması ve mesleki eğitimin güçlendirilmesine yönelik çalışmaların önemine vurgu yapılırken, kamu kurumları ile sanayi kuruluşları arasındaki iş birliğinin sürdürüleceği ifade edildi.