Elazığ'dan hentbolda çifte başarı

Anadolu Yıldızlar Ligi'nde (ANALİG) Elazığ rüzgarı esti! Muş'ta düzenlenen grup müsabakalarında kız ve erkek takımları sergiledikleri üstün performansla tüm rakiplerini mağlup ederek namağlup grup lideri oldu. Çifte zaferle Türkiye Yarı Finalleri'ne yükselen Elazığlı sporcular, kente büyük bir gurur yaşattı.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

23-26 Haziran 2026 tarihleri arasında Muş’ta düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol Grup Müsabakalarında Elazığ, kız ve erkek takımlarıyla önemli bir başarıya imza attı. Her iki takım da sergiledikleri üstün performansla rakiplerine geçit vermedi.

Elazığ Kız Hentbol Takımı, grup aşamasında karşılaştığı tüm rakiplerini mağlup ederek namağlup grup birincisi oldu. Gösterdiği üstün performansla dikkat çeken temsilcimiz, Tunceli’de düzenlenecek Türkiye Yarı Finalleri’ne katılmaya hak kazandı.

ANTRENÖRLERİN EMEĞİ BÜYÜK

Takımların başarısında antrenörlerin özverili çalışmaları önemli rol oynadı. Kız takımının başarısında antrenörler Deniz Aydın Yıldırım ve Engin Doğan’ın büyük emeği bulunurken, erkek takımının başarısında ise Turgay Aydingöz, Yunus Altuner ve Emrullah Şahin önemli katkı sağladı.

24-26 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen erkekler grup müsabakalarında mücadele eden Elazığ Erkek Hentbol Takımı da grubundaki tüm rakiplerini yenerek namağlup şekilde Türkiye Yarı Finalleri’ne yükseldi.

YARI FİNAL HEDEFİ BÜYÜK

Anadolu Yıldızlar Ligi’nde hem kız hem de erkek kategorilerinde yarı final bileti alan Elazığ, hentboldaki istikrarlı yükselişini bir kez daha ortaya koydu. Sporcuların ortaya koyduğu mücadele ve takım ruhu takdir topladı.

Elazığ ekipleri, Türkiye Yarı Finalleri’nde de başarılı sonuçlar alarak finallere yükselmeyi hedefliyor.Elazığ'dan hentbolda çifte başarı

GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN TEBRİK MESAJI

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, başarılı takımları tebrik eden bir açıklama yayımladı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Muş ilinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Grup Müsabakalarında ilimizi başarıyla temsil ederek grup birincisi olan Kız ve Erkek Hentbol Takımlarımızı gönülden tebrik ediyoruz.

Kız takımımızın antrenörleri Deniz Aydın Yıldırım ve Engin Doğan ile erkek takımımızın antrenörleri Turgay Aydingöz, Yunus Altuner ve Emrullah Şahin başta olmak üzere, sporcularımızın azmi, disiplini ve mücadeleci ruhu bu gurur verici başarının en önemli mimarları olmuştur.

Türkiye Yarı Finalleri’nde ilimizi temsil edecek olan tüm sporcularımıza ve teknik ekibimize üstün başarılar diliyor, emeği geçen ailelerimize, kulüplerimize ve destek veren herkese teşekkür ediyoruz."