Elazığ'da feci kaza! Motosikletli hayatını kaybetti
Elazığ'da otomobilin çarpması sonucu ağır yaralanan motosiklet sürücüsü Muhammed Sefa Aslan, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında, otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan genç sürücü, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı.
Olay, gece saatlerinde merkez Zübeyde Hanım Caddesi'nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, Ö.C.B. yönetimindeki 23 AES 474 plakalı otomobil, şerit değiştirdiği esnada aynı yönde ilerleyen Muhammed Sefa Aslan idaresindeki 23 AFP 498 plakalı motosiklete çarptı.
AĞIR YARALI OLARAK HASTANEYE KALDIRILDI
Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü Muhammed Sefa Aslan ağır yaralandı. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Fırat Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırılan Aslan, burada doktorların tüm çabasına rağmen hayatını kaybetti.
POLİS İNCELEME BAŞLATTI
Kazanın ardından olay yerine gelen polis ekipleri, kazayla ilgili detaylı inceleme başlattı. Otomobil sürücüsünün ifadesine başvurulurken, kazanın oluş şekli ve sorumluluğunun belirlenmesi için çalışmalar sürüyor.
Yetkililer, sürücüleri özellikle gece saatlerinde ve şerit değiştirme gibi manevralarda daha dikkatli olmaları konusunda uyardı.