Elazığ’da 24 Ocak 2020 tarihinde meydana gelen deprem sonrasında TOKİ eliyle adeta yeni bir ilçe kuruldu denilse yanlış olmaz. Şehrin en yeni yerleşim yerlerinden biri olan ve yaklaşık 40 bin kişinin yaşadığı Yemişlik’te özellikle sosyal donatılar anlamında bazı sıkıntılar da ortaya çıkmış durumda. Bu sıkıntının giderilmesi için bu kez çocuklar bir talepte bulundu. Yemişlik Mahallesi 6. Etap’ta yaşayan çocuklar çektikleri videoyla Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’na seslendi. Çocuklar Şahin Başkan’a bir mesajımız var diyerek kaydettikleri videoda “Yemişlik 6. Etap’a halı saha istiyoruz” dediler. Oldukça sempatik ve tatlı bu mesaja Şahin Şerifoğulları’nın vereceği yanıt merakla bekleniyor…