Elazığ'da aşure günü coşkusu
Elazığ'da Muharrem ayı ve Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programa siyasetçiler, sivil toplum kuruluşları, muhtarlar ve vatandaşlar yoğun katılım gösterdi. Vali Yardımcısı Ömer Faruk Ateş, milletvekilleri Şahin Şerifoğulları ve Gürsel Erol'un konuşmalarıyla birlik, beraberlik ve hoşgörü vurgusu öne çıktı. Programın ardından ünlü sanatçı Özcan Türe sahne aldı.
Programın açılış konuşmasını yapan Şahin Şerifoğulları, Muharrem ayının önemine değinerek Kerbela şehitlerini rahmetle andı. Şerifoğulları, "Muharrem ayı, Allah'ın ayı olarak bilinen içinde bereket barındıran çok kıymetli bir aydır. Muharrem ayı, sabrın, teslimiyetin ve Allah'a yakınlaşmanın adıdır. Muharrem ayı olunca kalplerimiz Kerbela'ya gidiyor. Kerbela sadece bir çölden ibaret değildir, aynı zamanda Hazreti Hüseyin'in şehit edildiği yerin adıdır. Kerbela'da sadece Hazreti Hüseyin şehit edilmedi, Kerbela'da insan duygusu yaralandı, merhamet duygusu yaralandı, vicdanlar yaralandı. Kerbela'da kılıçlar bedenleri şehit etti ama asla hakikati öldüremedi" dedi.