Yorumlar 1
Fatih 02 Aralık 2025 09:13
Değişen ne anlamadım,şuanda zaten misal B sınıfı olan biri sadece direksiyon eğitimi alarak ve yine sadece direksiyon sınavına girerek ehliyetine A,C,D yi işletebiliyo
Bakmadan Geçme
Elazığ'da yılanlar görüntülendi
Elazığ'da feci kaza! Motosikletli hayatını kaybetti
Elazığ’da silahlı kavga: 2 yaralı
Palu’da güvenlik yolunda asfalt çalışmaları devam ediyor
Elazığ'da 42 yıllık emek koridorlarda hayat buldu: Öğrencilerine tarihi armağan
Elazığlı sanatçı Ersin Güloğlu'ndan yeni sıngle: ‘Nuranım nuran’