Cumhurbaşkanlığı Kupası Paletli Yüzme Türkiye Şampiyonası'nda Elazığ'dan 19 madalya
Elazığ'da düzenlenen Cumhurbaşkanlığı Kupası Paletli Yüzme Kulüplerarası Büyükler Türkiye Şampiyonası ve Milli Takım Seçmeleri başarıyla tamamlandı.
Türkiye Sualtı Sporları Federasyonu tarafından, Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Olimpik Yüzme Havuzu’nda düzenlenen organizasyona 17 kulüpten 138 sporcu katıldı. Kadın ve erkek kategorilerinde gerçekleştirilen müsabakalarda sporcular; su üstü, çift palet, dip ve tüp disiplinlerinde mücadele etti.
Şampiyonanın final gününde düzenlenen törende dereceye giren sporculara madalyaları, kulüplere ise kupaları takdim edildi. Elazığ’ı temsil eden sporcular, organizasyonda toplam 19 Türkiye derecesi elde ederek önemli bir başarıya imza attı.
Dereceye giren sporcular ve başarıları şöyle:
Huzeyfe Berat Gecekuşu:
50 m, 100 m, 200 m ve 400 m suüstü Türkiye şampiyonu
Yusuf Ünal İlhan:
50 m suüstü, 50 m çift palet, 100 m çift palet ve 200 m çift palet Türkiye ikincisi
Taha Can Ataş:
100 m ve 200 m suüstü Türkiye ikincisi, 50 m suüstü ve 100 m çift palet Türkiye üçüncüsü
Eslem Zehra Demir:
50 m çift palet Türkiye ikincisi, 50 m suüstü ve 100 m çift palet Türkiye üçüncüsü
Miray Meva Karataş:
200 m çift palet Türkiye ikincisi
Eylül Demir:
400 m çift palet Türkiye üçüncüsü
Hüma Peri Bitirim:
50 m ve 200 m çift palet Türkiye üçüncüsü
Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdulsamet Eren, Elazığ’ın son dönemde ulusal ve uluslararası birçok önemli organizasyona ev sahipliği yaptığını belirterek, özellikle paletli yüzme branşında elde edilen başarıların artarak devam ettiğini ifade etti. Eren, Elazığ’ın her geçen gün daha fazla milli sporcu yetiştiren bir şehir haline geldiğini vurgulayarak sporcuları ve antrenörler Mehmet Münir Tan ile Meltem Karaca’yı tebrik etti.