Başkan Şerifoğulları: 'Yarım kalan hikayemizi elbette tamamlayacağız'

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, sezonun ardından Elazığspor için sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı. Takımın sezon boyunca ortaya koyduğu mücadeleye vurgu yapan Şerifoğulları, futbolculara, teknik heyete ve taraftarlara teşekkür etti.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları açıklamasında, ‘’ Elazığspor’umuz bir sezondan çok daha fazlasını yaşattı bize…

Sahada terinin son damlasına kadar mücadele eden futbolcularımıza ve teknik heyetimize teşekkür ediyorum.

Ama en büyük teşekkürü; son düdüğe kadar susmayan, Bursa yolunda Türkiye’nin dört bir yanından gelerek tek yürek olan, dillere destan coşkusuyla cefakâr ve vefakâr taraftarımız hak ediyor. Siz bu sevdanın en güçlü sesi, bu şehrin en büyük gururusunuz.

Elazığspor en büyük sevdamız, en güzel türkümüz…

Bu yarım kalan hikâyemizi elbette tamamlayacağız.'' İfadelerine yer verdi.