SGK'dan milyonlara son uyarı geldi!
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borçlarını tecil ve taksitlendirme yoluyla ödemek isteyen işverenler ile sigortalı vatandaşlara kritik bir hatırlatma yaptı.
SGK tarafından yapılan resmi açıklamada, prim borcu bulunan vatandaşlar ve işverenlerin borç miktarına bakılmaksızın tecil ve taksitlendirme başvurularını en geç 31 Ağustos 2026 mesai bitimine kadar ilgili Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerine iletmeleri gerektiği vurgulandı. Bu tarihin kaçırılmaması gerektiğine özellikle dikkat çekildi.