Maaşlara ek ödeme gündemde
İçişleri Bakanlığı ile Emniyet Genel Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen çalışma kapsamında, polislerin maaşlarına ek olarak fazla mesai ücreti ödenmesine ilişkin düzenleme hazırlıkları sürüyor. Detaylar haberimizde...
Yeni sistemin yürürlüğe girmesi halinde haftalık 40 saatin üzerindeki tüm çalışmalar ücretlendirme kapsamına alınacak. Ayrıca fazla mesai ödemelerinin, en yüksek devlet memuru maaşı katsayısına göre belirlenmesi planlanıyor. Bu sayede polislerin ücretlendirme sisteminin diğer kamu personeliyle daha uyumlu hale getirilmesi amaçlanıyor.