Kredi kartı ile fatura ödeyenlere kötü haber!
Kredi kartı kullanıcılarını yakından ilgilendiren önemli bir gelişme gündemde. Bankacılık sisteminde son dönemde yapılan düzenlemeler ve değişen faiz politikaları, uzun süredir yaygın olarak kullanılan otomatik fatura ödeme talimatlarını maliyetli bir işlem haline getirdi.
Milyonlarca kişinin elektrik, su, doğalgaz ve internet gibi düzenli ödemelerini kolaylaştıran otomatik ödeme talimatları, geçmişte bankalar tarafından “ücretsiz hizmet” ve çeşitli ödüllerle teşvik ediliyordu. Ancak güncel uygulamalarda bu sistem, kullanıcıların kredi kartı ekstrelerinde “nakit avans faizi” ve “işlem ücreti” gibi yeni kalemlerle karşılaşmasına neden oluyor.