KPSS'siz personel alınacak
İŞKUR üzerinden yayımlanan yeni duyurulara göre, devlet hastaneleri ve il sağlık müdürlüklerinde görevlendirilmek üzere toplam 1.950 personel alımı yapılacak. Alımların KPSS şartı aranmadan gerçekleştirileceği bildirildi.
Başvuru yapmak isteyen adayların İŞKUR e-Şube sistemine giriş yaptıktan sonra sırasıyla “Online İşlemler”, “İş Arayan” ve “İşgücü Uyum Programı (İUP)” menülerini takip ederek uygun ilanlara başvuru yapabilecekleri bildirildi.
Başvuru sürecine ilişkin güncel duyuru ve detayların İŞKUR platformu üzerinden yayımlanmaya devam edeceği ifade edildi.