Elazığ'da trafikte tehlikeli anlar!
Elazığ'da bir şahıs, sepetli motosikleti üzerine uzanarak sürerken hem kendi canını hem de sepette oturan arkadaşının hayatını tehlikeye attı. Trafiği de riske atan o anlar, başka bir sürücünün cep telefonu kamerasına yansıdı.
Yolda seyir halinde olan başka bir araç sürücüsü, motosiklette yaşanan bu tehlikeli sahneyi cep telefonu kamerasıyla kayda aldı. Görüntülerde, sürücünün motosikletin üzerine uzanmış vaziyette ilerlediği ve arka sepette bulunan yolcunun ise her an düşme tehlikesiyle karşı karşıya olduğu açıkça görülüyor. O anları kaydeden sürücü, yaşanan duruma tepki gösterirken, trafik güvenliğini bu denli hiçe sayan bir hareketin cezasız kalmaması gerektiğini belirtti.