Elazığ'da seyir halindeki otomobil alev alev yandı
Elazığ Güney Çevre Yolu'nda seyir halindeki 23 EB 850 plakalı otomobil, henüz belirlenemeyen bir sebeple alev aldı.
SÜRÜCÜ SON ANDA ARAÇTAN İNDİ, YANGIN BÜYÜDÜ
Edinilen bilgilere göre, 23 EB 850 plakalı otomobil ile seyir halinde olan sürücü, araçtan dumanlar yükseldiğini fark etti. Durumu değerlendiren sürücü, aracı güvenli bir şekilde yolun sağına çekerek hemen dışarı çıktı. Sürücünün inmesinin ardından otomobil kısa sürede alevlerin arasında kaldı. Araçta meydana gelen patlamalar ise çevredekileri korkuttu. Patlamalar sırasında yükselen kara dumanlar gökyüzüne kadar yükselirken, yangın kısa sürede büyüdü.
İTFAİYE EKİPLERİNDEN HIZLI MÜDAHALE
Yangının bildirilmesi üzerine Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri olay yerine yönlendirildi. Adrese ulaşan ekipler, yoğun alevlere karşı hızlı bir müdahale başlattı. Yaklaşık 15 dakika süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü. Ancak yoğun alevlere maruz kalan otomobil, kullanılamaz duruma geldi.