Özel Haber
Yorumlar 1
Serkan 26 Ekim 2024 11:14
Elazığda depremi sadece ev sahipleri yaşamadı biz kiracılarda yaşadık ve hala sıkıntı yaşıyoruz ev sahipleri evleri bedavaya aldı şimdi 10-15.000 gibi uçuk rakamlara bizlere kiraya veriyor.Artık kuralara normal vatandaşlarıda ekleyin yoksa uzun yıllar Elazığda ev sahibi olmamız mümkün değil
Bakmadan Geçme
Bakanlıktan orman yangınlarına karşı sert uyarı
Elazığ Belediyesi’nden Ücretsiz Yaz Spor kurslarına kayıtlar başlıyor
Elazığ'da AFAD'dan Cemre Vakfı Ekibine 6 Günlük Arama Kurtarma Eğitimi
Elazığ'da Üreticilere B-Reçete sistemi eğitimi verildi
Başkan Şerifoğulları’ndan alkışlanacak hareket!
Elazığ’da nefes kesen kedi operasyonu