Elazığ'da bereket dönemi
Geçen yıl zirai don felaketiyle vurulan Elazığ'daki meyve bahçeleri, bu yıl mevsim normallerinde seyreden yağışlar ve dengeli hava sıcaklıkları sayesinde yeniden canlandı. Elma, kayısı, kiraz, ceviz gibi ürünlerde yüksek rekolte beklenirken, üreticiler geçen yılın hasarını bereketli bir sezonla telafi etmeyi umuyor.
ÜRETİCİDEN UMUT DOLU AÇIKLAMALAR
Yurtbaşı beldesinde babasıyla birlikte bahçe işleriyle uğraşan Miraç Akyol, yaşanan dönüşümü şu sözlerle dile getirdi:
“Malumunuz geçen sene büyük bir don olayı yaşandı. O yüzden fazla bir sebze ve meyve olmadı. Bu sene Allah’a şükürler olsun ki sebzelerimiz, meyvelerimiz yetişti. Güzel ve bereketli bir sezon. İnşallah bir sıkıntı çıkmazsa bu dönemin güzel geçeceğini düşünüyoruz.”