Elazığ'da arpa hasadı başladı ama çiftçi memnun değil

Elazığ'da güney cepheli arazilerde arpa hasadı başladı. Ancak aşırı yağışlar ve tarlalardaki yaban otları nedeniyle çiftçiler bekledikleri verimi alamadı. 'Geçen seneyi yakalarsak ne mutlu bize' diyen çiftçiler, zorlu mesaiyle ürünlerini topluyor.