Elazığ'da araç küle döndü
Elazığ'da alev alan araç itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yaralananın olmadığı olayda, araç yanarak kullanılamaz hale geldi.
Haberin Özeti
- • Elazığ'ın Şeyhhacı köyünde seyir halindeki bir araç henüz belirlenemeyen bir nedenle alev alarak tamamen kullanılamaz hale geldi.
- • Yangını fark eden sürücü hemen araçtan inerek durumu 122 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi; itfaiye ekipleri alevlere müdahale etti.
- • Olayda ölen veya yaralanan olmazken, itfaiyenin hızlı müdahalesiyle yangın kısa sürede söndürülerek kontrol altına alındı.
Araçtan yükselen dumanları gören sürücü, durumu fark eder etmez aracı sağa çekerek durma noktasına getirdi. Ancak kısa süre içerisinde dumanlar yerini hızla büyüyen alevlere bıraktı. Panik yaşanmaması adına çevredeki diğer sürücüler de bölgeden uzaklaşırken, yangın kısa sürede aracın tamamını sardı.
İHBAR ÜZERİNE SEVK EDİLEN İTFAİYE YANGINI SÖNDÜRDÜ
Aracın alev aldığını gören sürücü, 122 Acil Çağrı Merkezi’ne haber verdi. İhbarın alınmasının ardından bölgeye Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri yönlendirildi. Olay yerine ulaşan itfaiye erleri, alevlere hem köpük hem de su ile müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Ekiplerin soğutma çalışmalarının ardından araçta yeniden alevlenme yaşanmazken, yangın tamamen söndürüldü