Bakan Yumaklı'dan ödeme müjdesi
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) hububat alımlarında ödemelere başladığını duyurdu.
ÇİFTÇİNİN EMEĞİ KORUNACAK
Bakan Yumaklı, açıklamasının devamında "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz" diyerek, üreticilerin yanında olduklarını vurguladı. TMO'nun hububat alımlarında ürün bedellerinin zamanında ödenmesi ve çiftçilerin mağduriyet yaşamaması için çalışmaların sürdüğü belirtildi.