Bakan Yumaklı'dan ödeme müjdesi
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) hububat alımlarında ödemelere başladığını duyurdu.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, TMO'nun 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerin hesaplarına aktardığını bildirdi. Bakan Yumaklı, "TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek" ifadelerini kullandı.